W konkursie złożono trzy oferty częściowe – jedną na znaczące ulepszenie wkładów kominkowych i dwie na badania zgodności z normami dla znacząco ulepszonych wkładów kominkowych w związku z czym wyłoniono dwóch zwycięzców.
Do realizacji części dotyczącej znaczącego ulepszenie wkładów kominkowych wybrano ofertę złożoną w dniu 06.08.2020 przez Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, ul Innowacyjna 9/1, 95-050 Konstantynów Łódzki na kwotę 174 500 PLN netto.
Do realizacji części dotyczącej badania zgodności z normami dla znacząco ulepszonych wkładów kominkowych wybrano ofertę złożoną w dniu 04.08.2020 przez Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków na kwotę 170 000 PLN netto.
W związku z planowanym ubieganiem się przez DORAKO Piotr Koper o dofinansowanie w ramach działania PO IR 2.3.2 Bony na Innowacje dla MSP, numer naboru POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19 zamieszczamy publicznie zapytanie ofertowe wraz z formularzem oferty.
Podmioty zainteresowane realizacją usług opisanych w zapytaniu prosimy o złożenie oferty mailowo na formularzu do 6 sierpnia 2020 włącznie.
Uprzejmie informujemy, że konkurs jest prowadzony zgodnie z zasadą konkurencyjności a zapytanie ofertowe i formularz oferty znajdują się również w Bazie Konkurencyjności – https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Dzięki realizacji tych działań firma poza celem głównym projektu zrealizuje również cele pośrednie, jakimi są m.in. nawiązanie nowych relacji biznesowych, poznanie konkurencyjnych ofert, obserwację nowych trendów w branży oraz zwiększenie promocji gospodarczej Polski.
Cel projektu i planowane efekty: W ramach przedmiotowego projektu zostaną zrealizowane prace rozwojowe prowadzące do opracowania znacząco ulepszonych produktów w postaci wkładów kominkowych. Planowane prace rozwojowe będą koncentrowały się na wprowadzeniu zmian konstrukcyjnych, które doprowadzą do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń w szczególności pyłów, a także zmniejszenia emisji organicznych związków gazowych i tlenków azotu.
Zostanie to osiągnięte przez zaprojektowanie indywidualnego dla każdego urządzenia układu odbioru energii ze spalin w postaci zespołu deflektorów wydłużających drogę spalin od paleniska do ujścia z czopucha oraz przez zaprojektowanie systemu uszczelnienia styku szyb bez stosowania uszczelniających elementów pośrednich i elementów spajających w urządzeniach z wielostronnym przeszkleniem zapewniającego szczelność na szybach niezespolonych.